2015-02-03

Isten akaratának cselekvése

Nem mindenki megy be a mennyek országába, aki ezt mondja nekem: „Uram, Uram!”, hanem csak az, aki cselekszi az én mennyei Atyám akaratát. Máté 7:21




Egy százados szolgája, akit ura nagyon megbecsült, beteg volt, és már haldoklott.
Az pedig, amikor hallott Jézus felől, elküldte hozzá a zsidók vénéit, és arra kérte, hogy jöjjön el, és gyógyítsa meg a szolgáját.
Azok Jézushoz mentek, és ilyen szavakkal kérlelték őt: Méltó, hogy megtedd neki,
mert szereti népünket, és a zsinagógát is ő építtette nekünk.
Jézus azért elment velük. Amikor pedig már nem volt messze a háztól, a százados eléje küldte barátait, és ezt üzente neki: Uram, ne fáraszd magad, mert nem vagyok méltó, hogy hajlékomba jöjj.
Sőt magamat sem tartottam méltónak arra, hogy hozzád menjek, hanem csak szólj egy szót, és meggyógyul a szolgám.

Mert én is hatalom alá rendelt ember vagyok, nekem is vannak alárendelt katonáim, és ha az egyiknek azt mondom: „Menj el!”, elmegy, vagy a másiknak: „Gyere ide!”, idejön; és ha szólok a szolgámnak: „Tedd meg ezt!”, megteszi.
Jézus pedig ezeket hallva elcsodálkozott rajta, és hátrafordulva azt mondta az őt követő sokaságnak: Mondom nektek, ekkora hitet még Izráelben sem találtam!                                                Lukács 7:2-9

Mekkora hite volt a századosnak, nem kellett ott lennie, amikor egy szolgája, végre hajtotta a parancsát, hit benne, hogy megteszi.
Tőlünk is ezt várja el Isten, Nem elég tudni az írásokat, hanem hinni is kell benne. (Mert a hit cselekedetek nélkül halott.)
Mindent Isten dicsőségére kell tennünk, még egy pohár vizet is úgy ihatsz, hogy a Teremtő Jóságát felismered.  Szeretni kell minden embert, még az ellenségedet is, ahogy egy testvér mondta, feldobod a labdát vagy nem? Bizonyságot teszünk e Jézusról, megvalljuk őt mindenki előtt, hogy ő is megvalljon minket az Atya Isten előtt.

Hogy ne ezt mondja ama napon: Sohasem ismertelek titeket, távozzatok tőlem, ti gonosztevők! Máté 7:23




1 megjegyzés:


  1. élemiszerben kérünk segitséget 3 an 70 ezer ft ból élünk abból 9000 ft gyogyszerköltség KÉREM SEGITSENEK VARGA ZOLTÁN VADNA SZABADSÁG TÉR 15 ) BETEGSÉGEKRÖL KÜLDÖM IGAZOLASOKAT)APIDRA INZULINRA LENNE SZÜKSÉGEM 8700 FT NEM TUDOM KIVALTANI vagy vargáné szücs csilla erste bank 116 00006 0000 0000 2576 6862 segitséget!majusban megmütöttek herezacskot lágyrészt péniszt,,, juliusban annak helyén kialakult egy sipoly szeptembertöl a sipolyboll log egy kb 20 cm elhalt szövet ,,, dolgozni emelni hajolni nem igazan tudok ez miatt//ezek allitolag a magas cukor betegség miatt alakult ki//feleségem közmunkan dolgozik37ezer ft fizetés//nekem ha dolgozok 41ezer ft a fizetés két tartozast von végrahajto 70 5189043

    VálaszTörlés